robinengman

Söndag

Kategori: Allmänt

Startar söndagen med en brunch!
Kyckling och baconsallad.

Kommentarer

  • william säger:

    gott:D



    Och säg gärna vad du tycker om mina "Fairy in the woods" Modellbilder som jag har tagit:)

    2012-06-03 | 11:46:39
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/
  • Reijo säger:

    Jo jag googlade o hittade ungefär samma, ingen större undersökning vad jag kunde hitta iaf så jag äter ägg bäst jag vill ;) Hehe.



    Mmm innehåller inte mycket per skiva MEN det kan trigga sötsug =) Samma med typ Cola Zero o sånt.



    Jag äter inte frukost! Men när jag gjorde det så åt jag bara gårdagens mat =) Smidigast så.

    Jag kör PF-liberal-lchf (Kallar det liberal bara för jag fuskar så mycket just nu, haha. Men tack vare PF så hålls mitt blodsocker på en bra nivå) PF = periodisk fasta =) Äter först 17-tiden på vardagarna och sista måltid runt 21. Sen fastar jag till 17 nästa dag osv =)

    2012-06-03 | 12:20:16
    Bloggadress: http://reijo.st

Kommentera inlägget här: